Plaz se

09.02.2012 10:15

Plazení je zase jeden ze cviků, které jsou určeny čistě k pobavení publika a jeho praktické využiití jsme zatím nenašli. Je to cvik, který Bruno nedělá rád, asi protože mu není příliš fyzicky příjemný. Navíc mi přijde, že na tento povel je Bruno přííliš zbrklý, protože neustále zvedá prdelku do vzduchu. 

Postup učení povelu byl ten, že jsem jej nechala lehnout a ňamku jsem mu táhla po zemi před čumákem. Jakmile bruno udělal plazící "krok" klikla jsem. Po několika pokusech jsem již schovala odměnu a na ukázání mu před nosem mi posloužily jen dva roztažené prsty na ruce, které jsem táhla jsem před ním. Opět jsem správný cvik vyklikala. Takže nyní jsme ve fázi, že Bruno se plazí za dvěma prstama táhnoucíma se po zemi, ráda bych tento povel dotáhla do fáze, aby se plazil i když budu stát a jen mu budu z dálky ukazovat, ale to už je hudba budoucnosti.