7. místo

21.09.2011 10:39

Tak jsme na Neoficiálních benefičních závodech ve prospěch útulku pro opuštěné psy v Dobranově u České Lípy skončili v obou bězích sedmí. Pískala to naše milovaná trenérka Bára Lerlová. Prý to na první závod není špatný výsledek, tak jsem docela spokojená. Stejně jsem chtěla zjistit, jak bude Hnůjek reagovat na neznámé prostředí závodů, cizí pejsky i lidi. Musím říct, že v tomhle směru Hnůjek uspěl na jedničku, přestože tam stresujícíh podnětů byla spousta. Vůbec se nebál, nic ho nestresovalo, byl klidný a vyrovnaný. Takže můžeme s klidem zkusit i jiné závody, protože to pro něj není žádný zdroj stresu.

První běh "jumping" jsme doběhli se dvěma chybama, Hnůjek mi odmítl dvě překážky, první tunel v parkuru a potom předposlední skočku. Zrovna ty, kde jsem jeho odmítnutí nečekala absolutně vůbec. Ale Brunďák byl moc moc pozorný, vnímal mě krásně, běžel v klídečku, nic ho nerozptylovalo. Moc mě tím překvapil. Na závodech v začátečnících byli i pesani, kteří rozhodně měli na to být v pokročilých, takže sme zase tak obří šance na skvělé umístění neměli, ale i tak! Hnůjek teda v tomhle běhu dvě chyby, sedmé místo a známka velmi dobře.

Tratě byly dost dlouhé, běhací, takže jsem klasicky měla velký problém a byla jsem jak šnek. Hnůjek by asi potřeboval na závodech běhat s páníkem, aby ho šnečí panička nebrzdila. Páník se k tomu ale nemá, prý se stydí...:o). Ale tak třeba jednou...

Druhá trať "agility" byla opravdu hodně běhací. Orosilo se mi čelo už při prohlídce, když jsme zjistila, že na asi třech místech prostě nestihnu doběhnout až k překážce dřív než Hnůjek, abych mu ukázala kam má jít. Rozhodla jsem se tedy, že na tunely, které dobře zná, se vyprdnu a budu ho do nich vysílat. Tak jsem i při běhu udělala a dopadlo to krásně. Hnůjek běžel sám, všechny překážky krásně přijal. Jen já jsem uprostřed parkuru zapomněla správnou cestu, takže jsem tam chviličku čuměla jak puk. Tento běh tedy bez chyby, ale kvůli "rychlosti" zase sedmí. Na to, že v tomto parkuru byly i zónové překážky "kláda" a "áčko", tak to je náhodou super. S kládou jsme bojovali více než měsíc, Hnůjek se jí moc bál. Takže jsem ráda, že jí Brunďák vůbec přešel, i když hezky na jistotku, pomaloučku... Sedmé místo, žádná chyba a hodnocení výborně :o)

(fotila Verča)

K super atmosféře přispělo i to, že nás doprovázela kamarádka Verča se svým raubířem Spajkem a satánkem Beem. Verča je už profík, takže se Spajkem vyhráli přenádherné první místo v agility! Byli jsme na ně moc pyšní!

 (Fotila Verča)

Na místě se k nám připojila a společnost během závodů nám dělala i Alča s Arnoldem a Pája s Cargem. Obě si vyzkoušely, jaké to je stát s pesanem na bedně vítězů, Alča tedy i doslova :oD...

(Fotila Pája)

Jako poslední na závody dojela Evka s Moulinkou. Moulinka z parkuru párkrát odběhla, ale jinak jim to teda šlo výborně, holkám jednim čikovným.

(Fotila Verča)

 

Takže tyto naše úúplně první závody hodnotím velmi kladně. Byl to príma strávený den v príma společnosti...co víc si přát :o).

Videa obou běhů budou dostupná v sekci VIDEA.